keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Rauha sielullemme.


Rakas Lähimmäiseni, eilen sain viestin: "Sinulla on huomenna kello 8 hampaan juurihoito." HYvä, että se on nyt! Sitä on siirretty tammikuusta kolme kertaa kiireempien käyntien tieltä. Hyvä, että vuoro tuli nyt! Meistä kaikista pidetään huolta! Nyt on aika rukoilla Vaasan Keskussaitaalaan laajaa päivystystä ja tehokasta hoitoa ympäri vuorokauden. Seinäjoki on liian kaukana sydänpotilaille. Jumala meitä auttaa! Häntä kiittäkäämme!

Juha Vähäsarja tuo meille Psalmin 73:28. "Mutta minun onneni on olla lähellä Jumalaa, minä turvaan häneen, ja kerron kaikista hänen teoistaan."

"Vaikka ahdistus riepottelisi sieluani, minun onneni on olla  Herraa lähellä. Vaikka sairaus runtelisi ruumistani, minä turvaan Herraan, Jumalaani. Vaikka kaikki ihmiset ympärilläni halveksisivat uskoani, kerron hänen teoistaan niille, jotka tahtovat kuulla. Sitä onnea, että saan olla Jumalaa lähellä, en vaihda kultaan enkä hopeaan, en maailman iloon enkä menestyksen houkutukseen. Vaikka voittaisin kaiken voitettavan, se ei vie minua taivaaseen. Maailman suurikaan menestys tai rikkaus ei siirry mukanani kuoleman rajan yli. Kristus lupaa lahjoista suurimman, kun hän sanoo, että se, joka uskoo häneen, pääsee taivaaseen ja löytää sielulleen rauhan. Sitä ei voi millään rahalla ostaa." Kiitos Jumala!

Tänä aamuna, 12.10. 2016, rakkaudella Mummi.



5 kommenttia:

Metsäntyttö kirjoitti...

Hyvä, että sait nyt sen ajan! Ja toivottavasti kaikki muukin hoito löytyy Vaasasta. Mutta tuosta raamatunkohdasta. Tuota psalmia ajattelin tänä aamuna. Luin toista psalmia ja ajattelin, että olisin oikeastaan voinut lukea tuon psalmin, jossa on juuri tuo laittamasi kohta, joka on minun ja isännän "nimikko"jae, sormukseenkin kaiverrettu. No, täällähän se odotti. Ja niin hyvä Vähäsarjan teksti siitä aiheesta. Kiitos! Siunattua päivää Mummi!

Anonyymi kirjoitti...

Lukiessani kirjoitustasi mieleen nousi tämä raamataunpaikka:

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. Joh. 14:27

Meissä asuu Kristuksen rauha, rauha joka on yli niiden olosuhteiden joissa arkisesti elämme.

Pekka kirjoitti...

Hyvää tätä päivää rakas-mummi ja kaikki blogisi lukijat. Iloitkaamme siitä,että meillä on suurin aarre minkä löytää voidaan. Syntiemme anteeksi antamus ja ,että nimemme on kirjoitettu elämän kirjaan taivaassa. Siellä on meidän aarteemme. Aamen.

Pekka kirjoitti...

Hyvää tätä päivää rakas-mummi ja kaikki blogisi lukijat. Iloitkaamme siitä,että meillä on suurin aarre minkä löytää voidaan. Syntiemme anteeksi antamus ja ,että nimemme on kirjoitettu elämän kirjaan taivaassa. Siellä on meidän aarteemme. Aamen.

mummi kirjoitti...

Rakkaat ystävät, ilo läsnäolostanne ja kommenteistanne! Jeesus on meidän parhain ystävämme, Hän on meidän palastajamme ja aarteemme! Rukoillaan, että ilosanoma Jeesuksesta kuuluisi kaikille merheellisille ja Jeesus toisi anteeksiannon ja rauhan! Mummi.