torstai 25. helmikuuta 2016

Jumalan parantava kosketus.

Rakas Lähimmäiseni, Jumala yllättää! Kuulin ilosanoman. Sisar, jonka puolesta sisarillassa rakkaasti rukoiltiin, on saanut uuden voiman! Kolme viikkoa sitten hänen jalkansa eivät kantaneet, hän oli väsynyt ja epätoivoinen. Eilen ystävä kertoi, että sisaren voimat ovat ihmeellisesti palautuneet. Lääkäri arveli jo, että syöpä on selätetty! Ole ylistetty Pyhä Jumala! Sinä voit antaa uuden voiman uupuneelle! Sinä voit koskettaa lastasi parantavalla kädelläsi. Pyhä Henki toimii voimallisesti, kun rukoilemme Sinua, Isä, Jeesuksen nimessä! Paranna, Isä, sisar täysin terveeksi Jeesuksen nimessä, että Sinun voimasi ja rakkautesi hänessä näyttäytyisi meille!

Jaakko Haavion sana tähän pävään: Matt. 11. "Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että sinä olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
- Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias ja minun kuormani on keveä."

"Herra Jeesus, sinä väkevä Vapahtaja, sinun tykösi me tulemme niin vaivan ja vaaran aikoina kuin elämämme juhlahetkinä, tietäen, että kaikki mikä meitä kohtaa, vaikuttaa sinun siunauksesi saattamana meidän parhaaksemme. Muista kaikkia murheellisia. Ole niiden tykönä, jotka sairaaloissa, hoitolaitoksissa  ja syrjäisissä kodeissaan kantavat sairauden kuormaa. Kevennä kuormat voimasi oikealla kädellä. Anna lohtu murheeseen ja apu kaikkeen hätään. Aamen.

Tänä aamuna, 25.2.2016, rakkaudella Mummi.

2 kommenttia:

Metsäntyttö kirjoitti...

Tälläiset uutiset ilahduttavat! Kiitos Isälle! Ollapa tiedotusvälineittenkin uutiset enemmän tämänkaltaisia...

Metsäntyttö kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.