tiistai 19. toukokuuta 2015

Ilo Jumalan Sanasta!


Rakas Lähimmäiseni, herään kello neljä virkeänä. Avaan Raamatun, ja minulle avautuu Johanneksen evankeliumin 14 luku. Luen sen kokonaan. Pyhä Henki antaa minulle ilon, ja rauhan Jeesuksessa! Minun on pakko kirjata Sinullekin, Lähimmäiseni ,osa tästä luvusta, että Sinäkin lukisit sen kokonaan ja saisit ilon ja rauhan Jeesuksessa Kristuksessa. Kuulehan, kuinka Jeesus esittelee meille itsensä ja Isänsä ja Pyhän Hengen, joka kirkastaa meille Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen ja vahvistaa uskon Hänen ristintyöhönsä.

Joh. 14: 6-21: "Minä olen tie, totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästä lähtien te tunnette hänet, ja te olete hänet nähneet. Filippus sanoi hänelle: "Herra näytä meille Isä, niin me tyydymme." Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus. Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: "Näytä minulle Isä"? Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, en puhu itsestäni, ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen teissä ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden. Totisesti, totisesti minä sanon teille, joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, jotka minä teen, ja suurempiakin,kuin ne ovat, hän on tekevä, sillä minä menen isän tykö. Ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, niin minä sen teen. Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

En minä jätä teitä orvoiksi,; minä tulen teidän tykönne. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut, koska minä elän, niin tekin saatte elää, Sinä päivana te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä. Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan hänelle itseni."

Tänä aamuna. 19.5.2015, ilolla Mummi


2 kommenttia:

Anneli A kirjoitti...

Kaunista päivää sinulle mummeli!

mummi kirjoitti...

Kiitos, rakas Anneli A, kaunis oli päiväni ja onnellinen. Lapsenlapseni ilahdutti ja lämmitti sulhasensa kanssa vielä iltanikin! Mummi