sunnuntai 16. marraskuuta 2014

"Kirkas Kointähti"


Rakas Lähimmäiseni, unohduin lukemaan ja huomaan sunnuntain alkaneen jo tunti sitten. Toivotan Sinulle, ystäväni, rauhallista lepopäivää! Jeesus puhuu meille Ilmestyskirjassa: "Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Minä Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa se kirkas kointähti."

Seurakunnassa Jeesus puhuu meille tänään paluustaan maan päälle Kuninkaana. Mennään kuulemaan! Jeesus näkee meidät valkoisissa vaatteissa lähtiessämme ehtoolliselta, koska Hän on antanut meille kaikki syntimme anteeksi Golgatan ristillä maahan vuotaneen verensä tähden.

Matt.32-37: " Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä. Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä te ette tiedä milloin se aika tulee. On niin kuin muille maille matkustaneen miehen; kun hän jätti talonsa ja antoi palvelijoilleen vallan, kullekin oman tehtävänsä, käski myös ovenvartijan valvoa. Valvokaa siis, sillä ette tiedä milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö, vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla, ettei hän äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta. Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa!"

Tänä aamuna, 16.11.2014, rakkaudella Mummi



Ei kommentteja: