lauantai 15. marraskuuta 2014

"- ETTÄ MAAILMA USKOISI -"

Rakas Lähimmäiseni, kiitetään Isää siitä, että saamme herätä uuteen päivään! Kello on tasan kuusi, kun avaan silmäni. Marraskuu on puolessa, lauantain taivaalla juoksevat valkeat lampaanpilvet, on rauha maassa ja rauha sydämessä!

Eilen illalla katselin "Inhimillinen tekijä" ohjelmaa ja kiitin Jumalaa Pontus J Backin ihmeellisestä parantumisesta ja paluusta harhateiltä perhettään rakastavaksi isäksi ja Jumalan vahvaksi todistajaksi! Mies oli kuolemaantuomittu. Sairaalassa oli nostettu kädet pystyyn, mitään ei ollut tehtävissä, mutta Jumala kuuli Pontuksen avunhuudon ja riensi auttamaan.

Jumala antoi miehelle uuden laulun, ylistyslaulun Jeesukselle, syntisten pelastajalle. Laulujen kautta monet hänen kuulijansa ovat löytäneet Vapahtajansa. Kiitos Jumalalle Pontuksesta, tuosta nöyrästä Jumalan todistajasta! Hän sanoi aivan oikein, että kaikki Jeesuksen seuraajat ovat yhtä, he vain asuvat eri kodeissa, eri seurakunnissa. Tätä Jeesus vahvasti rukoilee jäähyväispuheessaan Joh. 17: 13-26.

"Mutta nyt minä tulen sinun tykösi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole. En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan sitä, että varjelisit heidät pahasta. He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään   maailmasta ole. Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.

Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan; ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että he olisivat pyhitetyt totuudessa. Mutta en minä rukoile ainoastaan heidän edestänsä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä olen sinussa, ETTÄ HEKIN MEISSÄ OLISIVAT, ETTÄ MAAILMA USKOISI, ETTÄ SINÄ OLET MINUT LÄHETTÄNYT. Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä niinkuin me olemme yhtä- minä heissä ja sinä minussa- että he olisivat täydelliseti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niin kuin sinä olet minua rakastanut.

Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä hekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni. jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt, ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

Tänä aamuna, 15.11.2014, rakkaudella Mummi


Ei kommentteja: