keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Rauhaa Israelille


Rakas Lähimmäiseni, Herra siunatkoon Sinua kaikilla teilläsi! Yhdytkö rukoukseeni, että Herra siunatkoon Israelia ja kirkastakoon Jeesuksen armotyön kansansa siunaukseksi!

Psalmin 81 lopussa Herra huudahtaa rukouksensa kansansa kuulla:
"Oi, jospa minun kansani minua kuulisi ja Israel vaeltaisi minun teilläni, niin minä pian masentaisin heidän vihollisensa ja kääntäisin käteni heidän vihamiehiänsä vastaan. Ne, jotka Herraa vihaavat matelisivat hänen edessään, heidän kohtalonsa kestäisi iankaikkisesti. Mutta kansaansa hän ruokkisi parhaalla nisulla, minä ravitsisin sinua hunajalla kalliosta."

Rakas Jumala, herätä kaikki uskovat rukoilemaan Israelin puolesta. Ota, rakas Jumala, oma kansasi armohoitoosi ja anna Israeliin  rauha!

Tänä aamuna, 29.10.2014, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: