tiistai 7. lokakuuta 2014

Jeesus on Sinun ja minun Vapahtaja!

Rakas Lähimmäiseni, eilinen manna herätti sydämeni rukoukseen: Pyhä Jumala, rakas Taivaalinen Isä, anna minulle oikea usko Sinuun, Vapahtajaamme, Jeesukseen Kristukseen ja Pyhään Henkeen, ei luulouskoa eikä etäuskoa, vaan sydämen herääminen siihen tosiasiaan, että JEESUS ELÄÄ MINUN SYDÄMESSÄNI PYHÄN HENGEN KANSSA ja että Sinä, Taivaallinen Isäni kuulet rukoukseni ja autat minua, kun huudan Sinua avukseni. Anna minulle usko siihen, että Jeesus lunasti minut ristillä Sinun lapseksesi, Pyhä Jumala! Tätä pyydän Jeesuksen pyhässä nimessä. Aamen.

Meillä on Isä-meidän rukous. Ilkka Puhakka puhui tuosta Jeesuksen opettamasta rukouksesta ja kehotti ottamaan sen omaksi. Sen rukouksen voi lukea vaikka kolme kertaa päivässä ja uskoa, että Jeesus on läsnä. Sanotaan se ääneen, kun Raamattu lupaa, että usko tulee kuulemisesta. Voit rukoilla myös lyhyesti: "Tule Jeesus sydämeni Herraksi!" Hän tulee ja tunnet sen muutoksena elämässäsi. Jeesus tuo Jumalan rakkauden päiviisi!

Jumala puhuu kirja avaa meille Jumalan läheisyyttä. Tälle aamulla kuulemme tällaisen lapsen ja Isän vuoropuhelun: Sinä ja minä sanomme: "Vapahtaja, sinä tunnet heikkoutemme." Jumala vastaa: "Niin, Minä tiedän kaiken. Tiedän jokaisen armonanomuksen, jokaisen väsyneen huokauksen, jokaisen avunpyynnön, jokaisen pettymyksen aiheuttaman surun, jokaisen heikkouden. Olen kaikessa mukanasi. Hellä myötätuntoni on puolellasi. Voimani on sinun. Riemuitse heikkoudessasi, lapseni. Voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa. Kun sinä olet heikko, minä olen vahva, niin että voin auttaa, parantaa, varjella.
Luota minuun lapseni. Tiedän KAIKEN. Olen vierelläsi. Olen väkevä ja voin pelastaa. Nojaa rakkauteeni ja tiedä, että kaikki on hyvin."

Rakas Taivaallinen Isämme, Kolmiyhteinen Jumala, kiitos, että olet aina läsnä lastesi elämässä. Aamen.

Tänä aamuna, 7.10.2014, rakkaudella Mummi


Ei kommentteja: