tiistai 21. lokakuuta 2014

Jeesuksen ruumis ja veri.


Rakas Lähimmäiseni, ole siunattu Jeesuksen nimessä ja veressä! Mieleeni nousi kesällinen tapahtuma. Menin messuun vaatteissa, jotka harmittivat minua ja sanoin pastorille: "Anteeksi nämä vaatteeni!" Markus sanoi: "Ei sillä ole väliä, Jeesus näkee sinut valkoisissa vaatteissa, kun lähdet ehtoollispöydästä."

Tuo vastaus herätti minut! Sain synninpäästön, ja ymmärsin jotain uutta ehtoollisesta. Saan armonaterian, kun nautin Jeesuksen ruumiin ja veren ehtoollisella. Synnit ovat pois pyyhityt ja saan valkeat vaatteet, puhtauden merkiksi. Siitä pulppuaa ilo, kun palaa ehtoollispöydästä paikalleen penkkiin!

Jeesus halajamalla halajaa saada pelastaa jokaisen ihmisen: Hän sanoo: "Katso,minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan ja hän minun kanssani."

Jeesus herättää meidät Joh.6: 53-58! "Totisesti, totisesti minä sanon teille; ellette syö ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa ja minä hänessä. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole niin kuin oli teidän isienne; he söivät ja kuolivat, joka tata leipää syö, se elää iankaikkisesti."
Kuulitko viestin, rakas Lukijani, me kaikki tarvitsemme ehtoollista!

Tänä aamuna, 21.10.2014, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: