keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Jumalan lupaus


Rakas Lähimmäiseni, heräsimme uuteen aamuun, meillä on syytä kiittää Jumalaa tästä päivästä! Se ei ole itsestäänselvyys, Se on Jumalan lahja.

Kun etsin psalmia 129, minulle avautui meidän vanhojen ihmisten Psalmi. Edessäni oli Isän lupaus hänelle, joka huutaa Herraa avuksensa. Nyt, kun maat taas kalistelevat aseitaan, me huudamme Herraa entistä enemmän. Turvaton etsii turvaa. Kolmiyhteinen Jumala on meidän turvamme. Hänellä on valta vaikuttaa ihmisten tahtomiseen ja tekemiseen. Herra, auta!

Otetaan vastaan Jumalan lupaus ja kiitetään: Psalmi 91:14-16. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja annan hänen nähdä antamani pelastuksen." Kiitos, rakas Jumala, Sinä pidät meistä huolen!

Otetaan vastaan Herran siunaus: "Herra siunaa meitä ja varjele meitä, Herra kirkastakoon kasvonsa meille ja olkoon meille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa meidän puoleemme ja antakoon meille rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen

Tänä aamuna, 19.3.2014, rakkaudella Mummi


    

Ei kommentteja: