keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kiitos Isä, kiitos ystävät!

Rakas Lähimmäiseni, silmiä huikaisi, kun avasin ne aamulla kello kuusi. Aurinko oli jo korkealla. Hiirenkorvat  koivuihin ilmestyivät eilen. Kevät on tullut! Nyt voi panna talvitakin säilöön ja lähteä mekossa ulos, vai voiko mummi niin tehdä? Voiko mennä päättäjäisiä syömään kesämekossa?

Psalmi 27 ojennetaan meille Sanan ajassa: "Herra on minun valkeuteni ja autuuteni; ketä minä pelkään! Herra on minun elämäni turva; ketä minä vapisen?"

Psalmin loppusanat olen saanut vahvistuksesksi ystävältä 22.1.-11: " Neuvo, Herra, minulle tiesi ja johdata minua tasaista polkua minun vihamiesteni tähden. Älä anna minua alttiiksi ahdistajaini vimmalle, sillä väärät todistajat nousevat minua vastaan ja puuskuvat väkivaltaa. Mutta minä totisesti uskon näkeväni Herran hyvyyden elävien maassa. Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa."

Tuona päivänä mieheni taisteli tuskissaan sairaalassa ja minä "taistelin" voimattomana apua Herralta. Oli hyvä, että ystävät elivät mukana ja vahvistivat Jumalan sanalla. Kullan arvoisia ovat ystävät surun hetkellä. Vieläkin Teitä siitä tuesta kiitän ja rukouksiini teidät liitän!

Kiitos, rakas Isä, että otit Teuvon luoksesi, jossa on rauha ja kaikki kipu poissa. Kiitos, että minäkin saan luoksesi tulla, kun minut  kutsut! Herra, neuvo minulle täällä tiesi tänään ja joka päivä! Aamen.


Tänä aamuna,15.5.2013, rakkaudella, Mummi.

2 kommenttia:

Runoystävä kirjoitti...

Tänään kävin sydänlääkärillä. Sydämen toiminta todettiin täysin normaaliksi.

Eilen kävin tapaamassa entistä työkaveriani, joka 44 työvuoden jälkeen jää eläkkeelle. Yllättäen hänen miehensä kuoli reilu kuukausi sitten. Olivat suunnitelleet kaikenlaista mukavaa työkaverin eläkepäiviksi. Muutos elämään on raju. Muistetaan tätä Eilaa rukouksin.

mummi kirjoitti...

Herra lohduttakoon Eilaa! Rukoillaan myös rikkaita eläkepäiviä! mummi