sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Jeesuksen nimessä.

Rakas Lähimmäiseni, heräämme rukouspäivään. Hyvää huomenta, siunatkoon Jeesus Sinun päiväsi! Jeesus puhuu meille tänään rakkauden sanoja. Hänellä on meitä kohtaan hyvä tahto. Hän antaa Pyhän Nimensä, että saamme pyytää Isältä Jeesuksen nimessä, kun rukoilrmme. Isän sydän heltyy ja Hän antaa meille sen mitä pyydämme. Jeesus ilmaisee, että Isä ja Poika ovat yhtä. Jeesus on antanut ristintyöllään meille Taivaallisen Isän lapseuden. Meidän turvamme on Jeesuksessa. Hän on voittanut maailman. Tämän Jeesus kertoo meille tänään, että meidän ilomme olisi täydellinen. Uskotaan omaksemme. Rukoillaan Jeesuksen nimessä ja kiitetään!

Joh. 16: 23-33. "Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille, jos te anotte jotakin Isältä, on hän sen teille antava minun nimessäni. Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen. Tämän minä olen puhunut teille kuvauksilla, muttaa tulee aika, jolloin minä en puhu enää kuvauksilla, vaan avonaisesti julistan teille sanomaa Isästä. Sinä päivänä te anotte minun nimessäni, enkä minä sano teille, että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne, sillä Isä rakastaa teitä sen tähden, että te olette minua rakastaneet ja uskoneet minun lähteneen Isän tyköä. Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan, jälleen minä jätän maailman ja menen isän tykö.

Hänen opetuslapsensa sanoivat: Katso, nyt sinä puhut avoimesti, etkä käytä mitään kuvausta. Nyt me tiedämme, että, että sinä tiedät kaikki, etkä tarvitse, että kukaan sinulta kysyy; sentähden me uskomme sinun Jumalan tyköä lähteneen. Jeesus vastasi heille:

Nyt te uskotte. Katso, tulee hetki ja on jo tullut, jona teidöt hajoitetaan kukin tahollensa ja te jätätte minut yksin; en minä kuitenkaan yksin ole, sillä Isä on minun kanssani. Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa tiellä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Kiitos Isä, että olet ottanut meidät rakkaiksi lapsiksesi Jeesuksen työn tähden!  Anna meille meidän syntimme anteeksi. Anna meidän kokea rauhasi ja täydellinen ilosi tänä päivänä, Jeesuksen nimessä, Aamen.

Tänä aamuna, 5.5.2013, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: