torstai 30. toukokuuta 2013

Isä auttaa meitä.

Rakas Lähimmäiseni, oleko Sinä koskaan hävittänyt avaimiasi? Minun käyttöavaimeni katosivat viikko sitten. Etsin niitä kaikkialta, mutta en löytynyt. Keskiviikkoiltana iski paniikki! Jos en löydä niitä, vaihdan avaimen ulko-oveen. Ystäväni Salme näki mummin koko kuvan, kun pakonomaisesti etsin avaimia uudelleen ja uudelleen samoista paikoista.

Iltarukouksessa Salme puhui Jumalalle: "Avaimista ei ole puhuttu Sinulle koko päivänä. Ilmoita Sinä Airille, missä ne ovat." Yöllä mahakivuissa pyöriessäni, tuntui, kuin Herra olisi sanonut, katso lähimmäiskoti-kuitteja. Aamulla menin kuin kätkölleni. Olin pannut avaimet pussiin, jossa säilytän kuitteja. Mikä helpotus! Mikä ilo! Jumala auttaa ja puhuu ymmärrettävästi lapselleen!

Viestini Sinulle tänään on se, että jos Sinulta jotain häviää, kysy Herralta! Jos Sinulta puuttuu viisautta, pyydä sitä Isältä rukouksessa. Hän antaa Sinulle soimaamatta! Jos Sinulta puuttuu rahaa, sano Isälle: "Anna, Isä, minulle niin paljon kuin minä tarvitsen!" Sinä näet ennemmin tai myöhemmin, että Hän johdattaa Sinua niin, että saat tarvitsemasi. Tämä ei ole menestysteologiaa, vaan puhun Hyvästä Jumalastani, joka on antanut minulle, kun olen anonut, avannut, kun olen kolkuttanut, ilmoittanut minulle kadottamani esineen löytöpaikan, ja olen löytänyt sen. Matt.7:7 ilmoittaa sen Raamatussa. Ano, Sinäkin, uskossa, lainkaan epäilemättä. Isä auttaa Sinua! Herra elää kanssasi, rakas Lähimmäiseni!

Tänä aamuna, 30.5.2013, rakkaudella Mummi.

1 kommentti:

Kirsti kirjoitti...

Kiitos rohkaisevasta esimerkistä! Siunauksin Kirsti2.