keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Korkeimman suojelus.


Rakas Lähimmäiseni, iloitsen siitä, että olen nukkunut Isän sylissä kahdeksan ja puoli tuntia. Minusta on tullut huippu-nukkuja! Johtuuko se siitä, että luen aina iltarukouksen jälkeen jotain. Ennestään väsyneet silmäni eivät kauan jaksa, ja nukahdan kuin tikka.

Eilen illalla luin Psalmeja. Psalmin 91 loppu oli hieno päätös paljon iloa ja pettymyksiäkin sisältäneelle nimipäivälleni. Kiitos kaikille ystäville onnitteluista! Kirjaan sen Psalmin-kohdan Sinulle, rakas lukijani, että muistamme; meillä on Korkeimman suojelus:

"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."Psalmi 91: 14-16.

Rakas Jumala, kiitos siitä, että me saamme riippua Sinussa kiinni kaikissa elämämme tilanteissa. Kun petymme itseemme tai toiseen ja ahdistumme, saamme kääntää katseemme Jeesukseen, ja muistaa, että Sinä, Isä, olet läsnä. Sinä, Isä kuulet rukoukset ja katumukset. Sinä armahdat ja pääsemme syyllisyydestä ja katkeruudesta. Sinä vapautat meidät vapauteen Sanasi mukaan! Ole kiitetty, meitä rakastava, Iankaikkinen Isä!

Tänä aamuna, 5.12.2012, rakkaudella Mummi.

Ei kommentteja: