lauantai 3. maaliskuuta 2012

Elämän leipä.

Rakas Lähimmäiseni, Herra siunatkoon Sinun päiväsi ja antakoon Sinulle rauhan. Sanan ajasta eteeni tuli Johanneksen evankeliumin kuudes luku. Se on kertoo meille Jeesuksen ruokkimisihmeen ja Hänen tärkeitä sanojansa meille. Kun luet koko luvun ajatuksen kanssa, Jeesus ruokkii Sinutkin.

Kirjaan Sinulle muutamia kultajyviä: "Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse ,sinettinsä painanut." "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa." "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." "Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

" Minä olen elämän leipä." "Totisesti, totisesti minä sanon teille; ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne." "Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." "Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani."

Kiitos, rakas Jumala, ehtoollisen lahjasta! Opeta meitä ymmärtämään ehtoollisen tärkeys elämässämme ja se, että Jeesus antaa meille ELÄMÄN. Kiitos Sanastasi, tästäkin lupauksien luvusta! Kiitos Pyhän Hengen läsnäolosta ja Isänrakkaudestasi, armollinen, Jumala! Aamen.

Tänä aamuna, 3.3.2012, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: