keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Älkää peljätkö.

Rakas Lähimmäiseni, tapasin sisaren, joka valitti pelkäävänsä niin paljon, että voimat alkavat olla vähissä. Muistin Jeesuksen sanan, jonka Hän sanoo pelkäävälle lapselleen: "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani- sen minä annan teille. En minä anna niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö."

Kirjaan Sinulle Jeesuksen vastauksen Juudaksen kysymykseen: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Jos joku ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani- sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen alköönkä peljätkö. Te kuulitte minun sanovan teille: "Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne". Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi. Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennen kuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu." Joh. 14:23-29.

Rakas sisar ja jokainen pelkäävä Lähimmäiseni, kuunnellaan Pyhän Hengen ääntä. Hän muistutaa meitä siitä, että Jeesus, Vapahtajamme, Rauhan Ruhtinas, on kanssamme joka hetki. Hän ei omiansa jätä! Uskotaan tämä Jeesuksen sana. "Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat." Psalmi 23:4.

Rakas Jumala, tule Pyhän Henkesi kanssa jokaisen pelkäävän lapsesi turvaksi. Anna usko ja toivo Jeesuksessa Kristuksessa. Ota pelko pois Jeesuksen nimessä! Aamen

Tänä aamuna, 14.12.2011, rakkaudella Mummi

2 kommenttia:

kaisa jouppi kirjoitti...

Minä tarvitsin noita sanoja.

mummi kirjoitti...

Kaisa rakas, ota vastaan Jeesuksen lupaus, että rakkaudessa ei pelkoa ole. Jeesus on kanssasi aina, kun pelko meinaa iskeä. Hän rakastaa Sinua ja vahvistaa Sinua! Mummi