keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Jumalan kutsu.

Rakas Lähimmäiseni,Taivaallinen Isäni on antanut minulle aikaa hiljentymiseen, ajatusten kanssa elämiseen ja kuuntelemiseen. Paino, joka minut vuoteeseen kahlitsi, on flunssa, joka on voimistunut monissa tuulissa. Nyt se osui kohdalleni. Se oli Jumalan tahto. Kuitenkaan en siitä kiitä, sillä se ei ole kiva kaveri.

Antibiootti on vähän avannut keuhkojani, jaksaneeko purra pois koko pöpöä. Jumala on voimallinen sen häätämään! Nyt täytyy odottaa. Lapsenlapseni ja ystävät ovat huolehtineet, että ruoka on riittänyt. Olen ollut levossa jo toista viikkoa ja saanut kaiken mitä tarvitsen. Kiitos huolenpidosta.

Oman pienuuteni ja voimattomuuteni olen kohdannut joka päivä. Olen ihmetellyt Jumalan huolenpitoa ja rakkautta! Ilman mitään ansiota Hän valitsi minut. Hän kutsui rakkautensa piiriin katkeran, loppuunväsyneen kotiäidin ja alkoi elvyttää minua yhteyteensä. Jeesus tuli ja pesi sydämeni puhtaaksi synneitä. Jumala alkoi puhua minulle rakkaudestaan Sanan kautta. Pyhä Henki esitteli Jeesuksen, Vapahtajani, joka kuoli ristillä minun syntieni tähden. Pyhä Henki johdatti minut seurakuntayhteyteen, joka toimii vielä tänäkin päivänä, vaikka kutsusta on kulunut jo kolmekymmentä seitsemän vuotta. Kolmiyhteistä Jumalaa saan kiittää joka päivä! Ota, Sinäkin, rakas Lähimmäiseni, Jumalan kutsu vastaan, kun sen kuulet!

Tänä aamuna, 16.11.2011, rakkaudella Mummi

5 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Rakas Mummi, toivottavasti antibiootti alkaa purra pöpöihin oikein kunnolla ja vointisi kohenee pikavauhtia!

Meilläkin on ollut ja on vieläkin joku virus kiusanamme. Puhtini on poissa ja väsymys iskee äkkiä, jos jotain yrittää touhuta.

33 vuotta sitten minä, "tuhlaajatyttö", sain palata Isäni luo ja lähteä seuraamaan Hänen Poikaansa.
Sitä olen katunut, etten aiemmin totellut kutsua, jonka kuulin. Siksi minäkin kannustan jokaista lähimmäistä vastaamaan kutsuun viivyttelemättä. Se on Elämän paras ratkaisu.
Ilman Jumalaa elämä on vaillinaista ja tyhjää. Mikään epäjumala ei voi täyttää ihmisen sydämessä sitä paikkaa, joka kuuluu Kaikkivaltiaalle Jumalallemme. Hänelle on ihanan turvallista antaa itsensä ja elämänsä kokonaan, kaikkinensa.

Taivaan Isän siunausta ja hoitoa Sinulle!

mummi kirjoitti...

Rakas Nurkkalintu, kiitos todistuksestasi, uskon, että se on siunaukseksi jollekin kävijälle! Kiitos Jumalalle, että saamme rukoilla toistemme puolesta, että tulemme terveiksi. Herra on hyvä! Mummi

Anonyymi kirjoitti...

Parannu pian mummi! Herra antaa ajatuksia sydämelesi flunssankin keskellä,levätessä tautia pois.

Ole siunattu ja kiitos sanoistasi! Seija

sylvi kirjoitti...

Taivaan Isämme on niin hyvä kun pitää sinusta huolen ja lähettää ystäviä sinua auttamaan.
Pikaista paranemista sinulle!

mummi kirjoitti...

Rakkaat ystävät, Seija ja Sykvi! Minäkin olen ikävöinyt teitä kaikkia. Raskas kuuri on vetänyt sängyn pohjalle, jotan olen levännyt. Eilen läksin liikkeelle, toivottavasti se ei ollut liian aikaista. Olkaa siunatut, kaikki lukijani! Mummi