keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Tartu käteen

Rakas Lähimmäiseni, eilistä vasten yöllä heräsin kahdelta. Tulin koneelleni kirjoittamaan Sinulle uskoni alkuajoista, jolloin Jumala opetti kädestä pitäen, silloin kun kiire tai vanhan eevan ongelmat uhkasivat suhdettani Isään. Se oli ihmeellistä aikaa! Silloin tuli HÄLYTYS! Valo alkoi vilkkua ja ruudulle tuli sanat: ”TIETOKONEESSASI ON VIRUS! SULJE KONE! Tietysti suljin heti ja aloin rukoilla: ”Jumala, aja se virus pois! Sinulla on kaikki valta ja voima!” Sitten ei auttanut muu kuin odottaa liikkeiden aukeamista. Kiitos Jumalalle, virusta ei löytynyt, ei jälkeäkään! Nyt jatkan ajatusta, mikä silloin oli mielessäni.

Eräänä päivänä, rukoillessani silmät kiinni, Jumala antoi minulle näyn: Eteeni laskettiin iso käsi, jossa oli taitettu paperi ja sanat: Tartu käteen! Tiesin heti, että Jumala muistutti minua siitä, että työkiireet olivat estäneet hiljentymisen monena päivänä. Minun tehtäväni on tarttua Jumalan ojentamaan käteen, Jeesukseen Kristukseen, juurtua Häneen ja levätä Hänen armossaan, että kestän tämän elämän paineet. Näky oli niin voimakas, että pyysin taiteilijaystävääni piirtämään siitä kuvan. Tallensin kuvan pöytälaatikkooni. Tarvitsin kuvan vasta kymmenen vuoden kuluttua, kun Lapin matkalla heräsin näkyyn, että minulle ojennettiin paperinippu ja sanottiin: ”Minä tunnen sinut. Lohduta minun kansaani.” Pelon ja riemun sekainen kiitollisuus täytti sydämeni. Antaako Jumala minulle sanoja, voinko lohduttaa Jumalan omia? Sain sanat pieneen kirjaseen, jonka kanneksi tuli taiteilijaystäväni piirtämä kuva ”Tartu käteen”.

Jumala puhuu meille Sanan kautta ja virsien kautta. Hän puhuu meille näkyjen ja ilmestysten kautta. Jumalan Pyhä Henki ne meille ojentaa opetukseksi ja nuhteeksi, tai rohkaisuksi ja kehotukseksi silloin kun niitä tarvitsemme. Se on Jumalan hyvää huolenpitoa lapsensa elämästä. Rakas Jumala, opeta meitä kuuntelemaan Pyhän Hengen viestejä Sinulta! Anna meille voima toimia heti, kun meitä siihen kehotat, ettei maailman kiire vie meiltä näkyäsi! Aamen.

Tänä aamuna, 13.4.2011, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: