torstai 27. tammikuuta 2011

Synnistä vapautuneen ilo

Rakas Lähimmäiseni, oletko kokenut Jeesuksen armon vapautuksen ja rauhan, kun olet vienyt Hänelle syntisi? Minä olen yksinäisyydessäni tutkinut sisintäni ja vienyt arkisyntejäni Jeesukselle pois pantaviksi. Olen vapautunut ja kiitollisuus on nostanut ylistysmielen, vaikka sydän itkee miehen kärsimysten tähden.

Kun avaan Raamatun, saan Jobin kirjan 11 luvusta Jumalan sanan armon kokeneelle, jakeesta 14 lähtien: ” mutta jos kädessäsi on vääryys, heitä se kauas äläkä anna petoksen asua majoissasi - silloin saat kohottaa kasvosi ilman häpeän tahraa, olet kuin vaskesta valettu etkä mitään pelkää. Silloin unhotat onnettomuutesi, muistelet sitä kuin vettä, joka on virrannut pois. Elämäsi selkenee kirkkaammaksi keskipäivää, pimeänkin aika on kuin aamunkoitto. Silloin olet turvassa, sillä sinulla on toivo; tähystelet – käyt turvallisesti levolle, asetut makaamaan, kenenkään peljättämättä, ja monet etsivät sinun suosiotasi. Mutta jumalattomain silmät raukeavat; turvapaikka on heiltä mennyt, ja heidän toivonsa on huokaus.”

Jeesuksen armon turviin peittelen mieheni joka päivä kun lähden hänen luotaan. Silloin, kun omat voimat ovat poissa, kantaa Jumalan voima ja Jeesuksen armahdus tuo rauhan ja levon.

Tänä iltayönä, 27.1.2011, rakkaudella Mummi

2 kommenttia:

Kirsti kirjoitti...

Siunausta mummi,olen kokenut sitä vapautuneisuutta, rauhaa!Pyydän joka ilta veren puhdistusta.
Rukoilen puolestasi,miehesi puolesta
Meillä on sellainen olo täällä,kun minä olen niin sairas. Me rukoilemme,että saisin nukkua,olen niin väsynyt,minun miehelläni on tuska minun vuokseni.

Kaikkea parasta teille,Kristuksen läsnäoloa!

mummi kirjoitti...

Rakas Kirsti, nyt rokoilen TEIDÄN KANSSANNE, ETTÄ JUMALA OTTAISI KIVUT POIS JA ANTAISI LEVON JA RAUHAN, että nukkuisit yhtä levollisesti kuin hyvinhoidettu lapsi. Sinulle ja koko perheellesi lepoa Herrassa ja Pyhän Hengen kosketusta toivoo Mummi