sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Sanan siunaus

Rakas Lähimmäiseni, toivotan Sinulle siunattua lepopäivää! Kirjaan Sinulle tämän sunnuntain tekstit Sanan ajasta, jos haluat tutustua päivän teksteihin ennen jumalanpalvelusta: ”Jeesus auttaa hädässä. – Älä siis häpeä todistaa Herrastamme äläkä häpeä minua, joka olen hänen takiaan vangittuna, vaan kärsi sinäkin vaivaa evankeliumin vuoksi. Siihen saat voimaa Jumalalta. Hän on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsullaan, ei meidän tekojemme perusteella vaan oman päätöksensä ja armonsa mukaisesti, jonka hän jo ennen aikojen alkua soi meille antamalla meille Kristuksen Jeesuksen ja joka nyt on tullut julki, kun meidän Vapahtajamme, Kristus Jeesus, on ilmestynyt. Hän on kukistanut kuoleman ja tuonut valoon elämän ja katoamattomuuden lähettämällä maailmaan evankeliumin.” 2 Tim. 1: 7-10.

Ps. 107: 1-2, 23-31; Job 38: 1-4, 8-11,16-18; Matt. 14:22-23. Liturginen väri vihreä. Kaksi kynttilää. Virsi 179.

”Jeesus, kiitos, että mikään vaikeus ei ole sinulle ylipääsemätön. Kiitos, että mikään tilanne ei ole sinulle toivoton. Kiitos, että silloinkin kun olen omasta syystäni ajautunut ahdinkoon, sinä voit ojentaa kätesi ja kääntää kaiken hyväksi. Auta minua luottamaan sinuun kaikessa nyt ja aina.”

Kirkastakoon Pyhä Henki Sinulle ja minulle Jumalan tahdon Sanan kautta!

Tänä aamuna, 30.1.2011, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: