lauantai 6. helmikuuta 2010

Omistatko armosi?

Rakas Lähimmäiseni, oletko miettinyt Jumalan rakkautta meitä ihmisiä kohtaan? Me kaikki Hänen luomansa ihmiset olemme Hänelle äärimmäisen tärkeitä ja rakkaita. Hän haluaisi osoittaa rakkauttaan joka päivä jokaiselle lapselleen. Kaikkivaltiaalla Jumalalla oli jo maailmaa luodessaan valmiina suunnitelma, jonka kautta Jumala saa ihmisen lähelleen. Hän lähetti Poikansa maailmaan lunastamaan ihmiset kuolemasta ja liittämään heidät rakastavaan Taivaalliseen Isään. Jeesuksen maahan vuotanut veri Golgatalla ja ylösnousemus on meidän pelastuksemme hinta. Jeesuksen veri puhdistaa meidän sydämemme kaikesta synnistä niin, että Pyhä Jumala voi ottaa meidät kaikki lapsikseen ja perillisikseen. Hän antaa meille iankaikkisen elämän, tulevaisuuden ja toivon.

Paavali sanoo toisen Korinttolaiskirjeen kuudennen luvun alussa näin: ”Hänen työtovereinaan me myös kehotamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sillä hän sanoo: Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä auttanut”. Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.”

Jokainen päivä on pelastuksen päivä. Jumala kuulee meidän huutomme, Hän näkee meidän pahan olomme, jos olemme etääntyneet Jumalasta, joka otti meidät kasteessa omikseen. Jos huudat Herraa avuksi, Hän lähettää todistajansa Sinua auttamaan, tai Hän puhuu Sinulle armon sanomaa Pyhän Hengen kautta. Olen kertonut jo monesti oman ihmeellisen tarinani, että linja-autossa sain ottaa Jeesuksen armon vastaan, kun Jumalan todistaja toi minulle avun oikeaan aikaan. Hän kertoi, että Jeesus rakastaa minua. Voin todistaa Sinulle Lähimmäiseni, että tuo todistaja puhui totta. Jeesuksen armo ja Jumalan rakkaus ovat ympäröineet minua siitä päivästä lähtien. Siitä turvallisuudesta ja sydämen rauhasta ei osaa kyllin kiittää. Siitä voi vain iloita Pyhässä Hengessä sisäisesti. Se on jokaisen itse koettava. Minä kehotan Sinua Lähimmäiseni, ottamaan vastaan Jeesuksen armotyön, jonka Hän on juuri Sinua varten valmistanut, ettei se jäisi turhaksi. Jos et minua usko, kokeile itse!

Tänä aamuna, 6.2.2010, rakkaudella Mummi